Reklamace

Jak postupovat v případě reklamace nebo vrácení zboží

Podrobnější informace naleznete v reklamačním řádu, který je nedílnou součástí obchodních podmínek.

Vrácení zboží

Pokud jste se rozhodli vrátit zboží ve 14-ti denní lhůtě postupujte následovně:

1) Vyplňte prosím formulář odstoupení od smlouvy a vytiskněte, popřípadě odešlete na naši e-mailovou adresu info@kupmax.cz

2) Zboží uveďte do původního stavu a pečlivě zabalte abyste předešli jeho případnému poškození při přepravě

3) Nezapomeňte přibalit formulář odstoupení od smlouvy a kopii faktury potvrzující že jste zboží zakoupily u nás.

4) Zboží odešlete na adresu: KUPMAX, Komenského 1123, 390 02 Tábor

Poškození zásilky při doručení

Pokud Vám poštovní doručovatel přivezl viditelně poškozenou zásilku, požadujte aby byl stav zásilky ve vaší přítomnosti prověřen. Pokud je poškozen obsah zásilky a nebo si nejste jejím stavem jisti, požadujte zapsání této informace do protokolu a zásilku nepřebírejte. Ideálně si pořiďte fotodokumentaci poškozené zásilky.

Pokud byl obal neporušený, zásilku jste převzali a po jejím otevření zjistili, že je její obsah poškozený, informujte o této skutečnosti neprodleně přepravce a požadujte sepsání reklamace.

Více informací o reklamacích: https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace

Nekompletní zásilka a záměna zboží

O zásilce, která je nekompletní a nebo obsahuje zboží které jste si neobjednali nás neprodleně informujte na naší e-mailové adrese info@kupmax.cz nebo nás kontaktujte na telefonním čísle +420 774 353 253.

Reklamace

Pokud náš výrobek přestane fungovat i přes to, že se snažíme vybírat spolehlivé dodavatele zajistíme vám jeho výměnu, opravu, nebo vrácení peněz. Postupujte následovně:

1) Vyplňte prosím náš reklamační formulář a vytiskněte, o reklamaci nás můžete také informovat e-mailem na adrese info@kupmax.cz

2) Zboží uveďte do původního stavu a pečlivě zabalte abyste předešli jeho případnému poškození při přepravě

3) Nezapomeňte přibalit reklamační formulář a kopii faktury potvrzující že jste zboží zakoupily u nás.

4) Zboží odešlete na adresu: KUPMAX, Komenského 1123, 390 02 Tábor

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, obvykle do 3 dnů, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou

Chcete zjistit stav vaší reklamace nebo poradit?

Pro zjištění stavu reklamace nebo jakýchkoliv otázek nás neváhejte kontaktovat na naší e-mailové adrese info@kupmax.cz nebo nás kontaktujte na telefonním čísle +420 774 353 253. Vaší reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratším čase.

Formuláře ke stažení také zde

Formulář k odstoupení od smlouvy ke stažení zde PDF (130 kB) docx (16 kB)
Formulář k uplatnění reklamace ke stažení zde PDF (126 kB) docx (15 kB)