Možnosti platby

Dobírkou

Zboží zaplatíte přepravci hotově při dodání na vámi zvolenou adresu nebo při převzetí na pobočce České pošty.

Cena dobírky: 45 Kč

Platební kartou

Využíváme profesionální řešení splňující nejnovější standardy karetních asociací - 3D secure, umožňující bezpečné platby kartou na internetu, údaje o platební kartě nesdělujete nám, ale zadáváte je přímo poskytovateli platební brány GoPay na zabezpečené stránce o bezpečnost se stará protokol HTTPS a přenos dat je vždy šifrován.

Po dokončení Vaší objednávky dojde k automatickému přesměrovaní prohlížeče na platební bránu GoPay kde je třeba zadat údaje z Vaší platební karty a provést samotnou úhradu. 

Karty které přijímáme?

Přijímáme platební karty vydané asociací MasterCard Europe International a Visa International, které umožňují svému držiteli bezhotovostní platby za zboží a služby i v internetovém prostředí.

Jedná se o tyto karty: VISA, VISA Elektron, V Pay, MasterCard, Maestro

Jak postupovat při online platbě kartou?

V objednávce zboží si zvolte způsob platby - "Platba kartou". Po dokončení objednávky buď kliknete na tlačítko "Přejít na platbu online" nebo budete po několika vteřinách automaticky přesměrováni na platební bránu. V zabezpečené platební bráně pak již jen jednoduše vyplníte:

  • číslo platební karty
  • měsíc a rok konce platnosti platební karty
  • CVV2 nebo CVC2 kód - jedná se o poslední trojčíslí předtištěné vedle podpisového proužku vaší karty

Po zadání údajů držitele karty, systém provede jejich online ověření. Pokud je ověření údajů úspěšné, systém povolí provedení platby a o samotném výsledku transakce nás vyrozumí. Tímto postupem je odstraněna možnost zneužití vaší platební karty. S údaji které zadáte, pracuje pouze zabezpečená platební brána a nikdo jiný.

V jakém případě se platba kartou nezdaří?

O výsledku úspěšnosti proběhlé transakce budete vždy informováni po přesměrování zpět z platební brány na naše stránky.

Pokud platba kartou neproběhla úspěšně, může to být způsobeno např. tím, že:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků
  • vyčerpali jste již limit pro internetové transakce nebo povolený počet použití platební karty
  • vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, v tomto případě je nutné kontaktovat vaši banku

Pokud není platba kartou úspěšně dokončena, je objednávka v pořádku odeslána, ale nedojde ke zvolené platbě. V tomto případě nás prosím neprodleně kontaktujete na info@kupmax.cz nebo telefonem +420 774 353 253, pro zvolení náhradního způsobu úhrady, aby mohla být vaše objednávka včas vyřízena.

Bankovní převod (zálohová faktura vč. QR)

Po přijetí vaší objednávky vám zašleme Zálohový list s údaji pro provedení platby (číslo bankovního účtu, variabilní symbol a částku). Následující pracovní den po obdržení platby zboží expedujeme. O průběhu vyřizování objednávky vás budeme průběžně informovat na váš email.

Online bankovní převod

Využíváme profesionální řešení splňující nejnovější standardy karetních asociací - 3D secure, umožňující bezpečné platby přes internetové bankovnictví, údaje o platební kartě nesdělujete nám, ale zadáváte je přímo poskytovateli platební brány GoPay na zabezpečené stránce o bezpečnost se stará protokol HTTPS a přenos dat je vždy šifrován.

Umožňujeme platy přes internetové bankovnictvý těchto bank: MONETA Money Bank, Fio banka, Česká spořitelna - PLATBA 24, Komerční banka – Moje platba, mBank – mPeníze, Raiffeisenbank - eKonto, Sberbank, Unicredit Bank.

Upozorňujeme že neuhrazení objednávky do 7 dní je považováno za nedodržení podmínek kupní smlouvy a prodávající je oprávněn kupní smlouvu zrušit od jejího počátku.