Doprava

obycejne-psani-logo-kupmax Česká pošta – Obyčejný dopis

Zásilku doručuje Česká pošta do 5 pracovních dnů po expedování zboží. Jde o rychlou, bezpečnou, doprava s doručením přímo do Vaší schránky, kterou můžete využít u drobného zboží.

Za ztrátu a poničení obsahu v případě obyčejného dopisu dopravce neodpovídá.

Obyčejný dopis nelze poslat dobírkou. Je možné jej zaplatit pouze on-line platební kartou nebo převodem na bankovní účet, kdy odesíláme zboží až po připsání platby na účet.

nákup do 200 Kč: cena dopravy 20 Kč
nákup nad 200 Kč: ZDARMA
maximální hodnota nákupu: 440 Kč

 

doporucene-psani-logo-kupmax Česká pošta – Doporučený dopis

Rychlý a bezpečný způsob dopravy především pro menší zásilky.

Zásilka je doručena zpravidla v následujícím pracovním dnu po expedici zboží. Jedná se o rychlý, a především bezpečný způsob dopravy.

nákup do 200 Kč: cena dopravy 20 Kč
nákup nad 200 Kč: ZDARMA
maximální hodnota nákupu: 880 Kč

 

Kdy budeme zboží expedovat?

Pokud máme zboží skladem, odesíláme objednávky v nejkratším možném termínu. U objednávek přijatých do 14:00 odešleme zboží většinou ještě v den objednání. U objednávek přijatých po 14:00 expedujeme většinou následující pracovní den.

Změna termínu a způsobu doručení

Na stránkách nebo v aplikaci České Pošty si můžete změnit termín a způsob doručení: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/zdoUvodniStranka.action?idZasilky=&guestLanguage=cs

Sledování zásilky

Čekáte zásilku? Po zadání čísla zásilky můžete sledovat průběh jejího doručování zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace

Problémy s doručením a jak je řešit?

Pokud Vám zásilka nebyla doručena včas nebo se vyskytl jakýkoliv jiný problém, neváhejte a obraťte se na nás co nejdříve, abychom vzniklou situaci mohli řešit. Kontaktujte nás na info@kupmax.cz nebo +420 774 353 253

Jak postupovat v případě poškození zásilky?

Pokud Vám poštovní doručovatel přivezl viditelně poškozenou zásilku, můžete požadovat, aby byl stav zásilky ve Vaší přítomnosti prověřen. Pokud je poškozen i obsah zásilky, požadujte zapsání této informace do protokolu a zásilku nepřebírejte. Ideálně si pořiďte ještě vlastní fotodokumentaci poškozeného balíku.

Pokud byl obal neporušený, zásilku jste převzali a po jejím otevření zjistili, že je její obsah poškozený, informujte o této skutečnosti neprodleně přepravce a požadujte sepsání reklamace.

Více informací o reklamacích: https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace